Merhaba kızlar tam 37 haftalık hamıleyım ultrasonda 38 dogumum arastırma hastanesinde olacak gecen hafta gıttıgım de haftaya birgun gel günün verilsin tahliller yapılsın dedı tabı belirli bir doktor yok malesef bu arada 2.sezaryen olacagı ıcın mecburi sorum su acaba devlette 38 hafta ya gun verırımı acaba yoksa 39 a beklermı