Gamiiiii nur71 ben İstanbul da yaşıyorum ince fakat uzun kollu şeyler aldım . Belki Ağustos Eylül’de giyer diye 2 tane kısakol tişört aldım
Beyzan nur71 jakarlı diye geçen delikli ince kumaştan hastane çıkışları var e bebekte civilde filan aziz bebenin ürünleri de var ilk 15 gün uzun kollu sonrasında bebeğin ve havanın durumuna göre yarım kolluya geçiş şeklinde olmalı 🙂bolca 3-6 ay yarım kollu kolsuz şeklinde alırsanız hem bol dökümlü giyer hem de onları uzun süre giymiş olur. Bir de penye yemekler hafif üşüme anında ya da klimalı ortamda iyi oluyor
momsboys nur71 kuzum kısa kollu zıbın al bol bol hastane cıkısı al 10 lu ve 5 li ayaklı pantolonlar var bezden onlar iyi oluyor genelde ince kumas kısa kollu tercih et çok sucak oluyor ben öyle yaptım
SenaUysal nur71 ben 3 takım aldım ebebekten şort ve yarımkollu şeklinde. 3 5 de uzun kollu alıyorum. Duruma göre alacağım gerisini. Ama hava sıcak olsa da bebekler ilk 2 3 ay üşürlermiş o yüzden aşırı şort almadım dışarı çıkarken giydiririm diye aldım. Bence çok stok yapma duruma göre hareket et canım 🤷♀️
Beyzan nur71 ayaklılar kullanışsız çünkü boy uzayınca filan gereksiz oluyor onlar küçük kalıyor. O altı şort şeklinde olan tulumlar sanırım romper deniyor onlar hem çok şık hem çok rahat ben ilk oğlumda baya kullandım onları
nur71 momsboys canım kısa kol , uzun kol ,askılı ,kalın ve ince 17 tane var nerdeyse aldım tulumlu takımlardan da 3 tane 2 tane de ayaksiz uzun kollu takım var sade alt pijamaları ayaksız mı alıyım sence
momsboys nur71 çorap al bol bol hep tekleri kayboluyo malum😅 alt üst takım al ben direk ayaklı tulum tercih etmedim pek cok zor oluyor alt değişirken şapka eldivende al zaten yazın kolay oluyo askılı zıbın müslin örtü ile uyur gündüzleri hep ilk oglum temmuz dogumlu
momsboys nur71 yeter yeter daha bir sürü geliyo yetmezse alırsın dogunca hemen büyüyor zaten 0-3 fazla almıssın belki iri dogar 3 6 daha fazla aldım ben
Mugesahra33 Kızım 28 mayısta doğmustu 2018,ılk zamanlar yıne uzun seyler tabkı gıydırılıyor,usuyorlar kı kucukken ,1aya kadar🙂