Sudeozkan bende 7+5im benimde dünden beri var böbrek mi kasık mı onuda bilmiyorum psikolojimiz bozuldu ya bu program sayesinde ne ağrısı olduğunu çözemedim kaynanam ebe ona söyledim normaldir dedi kasık ağrıları programda bir şeyler okuyunca hemen kötü düşünüyorum bende doktoruma söyledim bana sürekli hstaneye gelme dedi psikolojini bozma kanaman olmayana kadar sıkıntın yok demişti