nurell Kizlar 29 haftalık hamileyim göbeğimin orda birşey çekiyor gibi idrarın var gibi ama gidiyorum bişey yok ne olabilir bu yaşayan varmı böyle
melikeyldrm_54 nurell korkma cnm banada oldu aynısı iki üç gün sonra geçti doktorunu ara için rahat etmiyorsa geçmiş olsun..
nurell melikeyldrm_54 teşekkür ederim ağrın oluyomuydu peki karnının sol köşesinde ya korkuyorum bu aylar tehlikeli dönemler olunca
melikeyldrm_54 nurell olmustu böbreğimden kasığıma doğru hemen doktora gittim idrar kan baktılar bişey çıkmadı ama bi kaç gün sonra hafif enfeksiyon olduğunu öğrendim dediğim gibi belki bende bişey yoktur sende vardır ihmal etme bi görün istersen için rahat olsun