Anne karnında bebeklerin çok hareketli olması normal mi benim maşallah ilk gebeliğime rağmen hem erken hissettim hemde en baştan beri çok hareketli. Şimdi 30 u bitirdik çok şükür ve artık bazen acıtmaya başlıyor hareket ettikçe, bazen endişeleniyorum bu kadar hareketli olması normal mi uyumuyor mu bu çocuk diye :) veya doğunca nasıl olacak acaba diye düşünüyorum, sizin bebekler nasıl bu kadar hareketli olan bebişler var mı başka 😊