Ah ben neler çektim bu dişlerden gittim tabiki cektirmedim ama ilaç tedavisi uygulandı 2.trimester da çekimde olabilirmiş ama benim ki o dönem pandemiden dolayı diş hastanesi kapalıydı acil açıktı sadece orda da çekim yasaktı ozelede gitmedim ilaç tedavisi uyguladik