Hanımlar oğlum 3 sınıfta ve okullar açılıyor özel okula gidiyor haftada 2 gün gidilecekmiş ama tam sınıfla yani 24 kişiyle ben ilk açıldığındada göndermemiştim babada getirirse diye şimdi 32 haftalığım yine endişeliyim göndersem mi göndermesem mi birde babamız yok hastalanırsak bakanımız olmaz ç. Fikir verirseniz sevinirim