Hanımlar ben başka bir şey sormak istiyorum tam 36 haftalığız bugün karnım inanılmaz sertti uzunca bir süre yumuşamadı ama hiç sancı falan hissetmedim akşama doğru düzeldi gibi birde bir kaç gündür artık daha zor hareket ediyor gibi sizde de oluyor mu yerleri daralıyor aslında normal ama işte insan sadece kendine oluyor sanıyor