prenses05 İlk sezeryanla doğum yaptım 7 sene geçti şuan normal doğum diyo doktorum sezeryan sonrası normal yapan varmı bı sorun oluyomu 🙄
Kubrasngl prenses05 burda çok fazla post açan var bununla ilgili. Sezeryan sonrası normal doğum isteyenler de çok var. Eğer siz yaparsanız lütfen paylaşın
Balkizimbebegim61 prenses05 ben değil fakat arkadaşım sezaryenden 3yıl sonra normal yaptı çok memnundu
12hamile prenses05 Kubrasngl Kubrasngl benim ilk sezeryan oldu şimdi 36+5 teyim doktorum herşey normal görünüyor dedi. Normal doğumu bekliyoruz yani . ama tabi sonunda ne olur bilemeyiz😁 normal doğurabilirsem yazarım buraya 😂
Beyzan Kubrasngl ya hiç sorma haftada iki üç post açılıyor ama yaptım diyen yok hepimiz istiyoruz sadece 😂😂😂
Kubrasngl Balkizimbebegim61 nasıl ilerlemiş peki süreç. Sonrasında sezeryan yeriyle alakalı bi sorunu oldu mu var mı bi bilginiz
Kubrasngl Beyzan yapan yazsın isteyipte yapamayan da belirtsin bari istedim ama olmadı falan diye bilelim bizde 😊 ilk sırada kim var acaba bari onu bilelim 😊
miraninannesi1 Kubrasngl kızım 6 aylikken hamile kaldım ssvd düşündüm 😂doktorumla hiç konuşmadm bu konuyu ssvd yapıyormuş ama ben imkansız çok riskli diye sormadım arada 2 yıl olsaydı yapabilirdin dedi ama benm süre çok az olduğundan onermedi 17 ay arayla ssvd yaptırmış ama daha önce
Balkizimbebegim61 Kubrasngl yok hiçbir sorun yaşamadı yani çok hazırlıklıydı o ssvd gruplarından falan sürekli takip ediyordu hatta bize bile çok geç söyledi onu caydırırız diye😊 sadece son sancılarda dayanamayıp tamam alın beni sezaryene demiş ama dru bitiyo artık sık dişini demiş başkada hiçbi sıkıntı yaşamamıştı
Kubrasngl miraninannesi1 doktordan doktora değişiyo galiba bazısı hiç risk almak istemiyo direk sezeryan diyo
ikiponcik_annesi Bende ilk doğumumun üzerinden 6 yıl geçti ama özelede sordum devlete sordum ikiside sezeryan dedi hatta iki devlet hastanesine sordum hiç biri istersen normali dene demedi hoş bende cok istekli sayılmam ya 😂
Brknly Doktorum durumuna bakarız dedi eğer olursa aralarında 21 ay olmuş olacak. Çok az bende korkuyorum sanırım yapamam
Ballicut prenses05 benim arası 2 buçuk yıl ssvd sancımı bekliyorum . İkinci sezeryan ile ssvd riski nerdeyse aynıymş zaten . Ssvd yapanda yaptıranda çoğaldı artık riskleri beklediklerinin çok altında kaldığıından. İnstada birsezaryenhepsezaryendeğildir diye bi sayfa var ordan bak bi canım