Elifkaya58 Merhaba Arkadaşlar, Ben 20+6 haftalık gebeyim bu 1 2 saat içerisinde sol kasığımda bir ağrı belirdi bazen normal bir ağrı gibi uzanınca geçiyor ayağa kalkınca hafif agrıyor nedeni ne olabilir yardımcı olurmusunuz 😞🙏🏻
Elifkaya58 Elcnerdgn yok belime agrı girmiyor yeni oldu bugün öğleden sonra falan sol taraftan ama çok sancılı değil ara ara geliyor
Elcnerdgn Elifkaya58 ayni sıkıntıyı 2hafta önce bende yaşadım önce ara ara ağrı oldu sonra bu ağrı şiddetlenmişti acile gittim ve idrar enfeksiyonu çıktı. İdrar enfeksiyonu kasıkta ağrı yapabiliyormuş