Busra1129 Arkadaşlar dün acilde kadın doğum dokturu bebegimin daha 4+3 oldugunu söledi dün için ama beta 8357 çıktı ikiz olma ihtimali var mı ikiz olsa dün anlar bişi söylerler mi
ratatosk Busra1129 evet ultrasonda muayene ederken ya çift kese görünür ya da tek yumurta ikizi olursa tek kese içinde iki bebek görünür
Sena2021 Busra1129 bende 4+4 de 1937 çıkmıştı 11. Haftada ikiz olduğunu öğrendim bence ikiz olabilir:)