Esekoldurengunes Kızımız olsaydı adını Gülce koymayı düşünüyorduk ama oğlumuz olacak. Zeynep Gülce güzel oldu bence 😊
Minnakkkk zeynepbalci 😀😀 yok ben kendim istemedim zaten bana göre çok uygun değil tabi tercih meselesi 🥰