6 aylık kızım var sleepy kullanıyoruz doğduğundan beridir. Ama sürekli bi iz var bizde kızım tombiş etleri üst üste geliyor sanıyoruz. Geçen internetten getirttim bez. Sonrası felaket. Sürekli isilik gibi küçük sivilceler dedim ıslak mendilden herhalde doğduğundan beri prima kıllanıyordum bulamayınca dalin aldım. Baktım geçmiyor yıkamaya başladım tekrar prima aldım derken şuan kızımın popişi felaket pişik yani nasıl anlatsam kıpkırmızı bepanthol çok iyi geliyordu bize o bile fayda etmiyor. Acaba bizim gibi bi durum yaşayan var mı bezi mi değiştirsem bu sefer de hangisi iyi gelir onu bilemedim.