Zgeylmaz Kızlar bugün ani bir kararla sezeryana alındım spinal oldum şuanda bebeğim yanımda sağ salım kavuştum allahıma şükür 2800 kilo doğdu sorularınızı yanıtlamaya çalışıcam
Sevil2204 Zgeylmaz Gözünüz aydın Rabbim sağlıklı sıhhatli huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah Allah bağışlasın🤲🏼🧿
Kuboskubos1 Zgeylmaz çok geçmiş olsun gözünüz aydın 😊 Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️❤️ ayrıntılı yazar mısınız müsait vakitte
Zgeylmaz Busra08 hayır sakın diyim hiçbirşekilde korkmayın en kolayı o bence ben acı eşiği düşük bir insanım hissetmedim bile bana güvenin
Serrabalkn Busra08 yaşamadım ama asla hissetmiyormuşsunuz aşı oluyormuş gibiymiş dilerim hiç anlamazsınız olduğunuzu yavrunuzu sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤗
Busra08 Zgeylmaz ben aslında cesaretliyimdir ama ne biliyim tek düşündüğüm ameliyat ortamı 🙄.Daha sonra ağrınız vs.oldumu
Zgeylmaz aleyna96 plesantada doktorum kanama gördü ve benim sancım vardı ama açılma yoktu kanama riske atmamak için zorunlu sezeryan oldum allaha şükür iyi bebiş
Zgeylmaz Busra08 ameliyattan 1 2 saat sonra herşey geçiyor evet ağrısı kalıyor ama ölüp bitecek birşey deil zaten bebek için herşeye katlanıypraun o anda herşey unuttup gidiyorsun
Asssel Zgeylmaz merhaba 😊 öncelikle gözünüz aydın bebiş iniz artık kucağınızda ne güzel 🥰 duygu hocayla mı Sezeryan gerçekleştirdiniz?
Asssel Zgeylmaz nasıldı duygu hoca ile Sezeryan süreciniz? Ebeler hemşireler ile ilgili görüşünüz nedir acaba?
Zgeylmaz Asssel herkes çok ilgiliydi bende panik atak hastasıyım kendinizi kasmadığınız sürece hiç bişey olmuyor anı yaşamak çok güzel zaten ebe sürekli sizinle konuştuğu için çok çok rahattı
Zgeylmaz Ceylanya değil korkmayın hiç bir şey hissetmiyorsunuz emin olun doğum hikayemi paylaştım detylı okuyabilirsiniz