40+2 oldum hala ne gelen var ne giden hiç belirti bile vermiyor ya😂 bugün artık son çare dip köşe temizlik yaptım kapı duvar koltuk her yeri sildim belki rahatsız olursa içerde kalkar gelir diye yok yok yarın kontrele gidicez baklım sizde bu durumda olan var mı😂