enfla busbus1234 artış guzel %60 ortalama ıle artması lazm 5 gunde 2 ser gunden sayarsak sızınkı artmıs saglıkla kucagınıza alın ınsaallah
058elf busbus1234 canım bence olması gerektiği gibi artmış 2 günde bir en az %60 artması gerekiyo bi sıkıntı göremedim, inşallah sağlıklı gebeliktir 🤲🏻 🌸
busbus1234 enfla inşallah canım, çok zormuş merakla beklemek.. 2 sene bebiş için bekledim şimdi günler geçmek bilmiyorum çok endişeleniyorum her anne adayımız böyle mi ki😊
enfla busbus1234 bnde oyleydım kalbım yerınden cıkacak gıbıydı gercı hala ole bıdaha bu duygu hep bole gıdıooo hayırlı olsun 😄
MuucizeminAnnesii Emin ol aşağı yukarı herkes aynı bizimle 🙂 ben tam 4 sene bekledim. Şimdi aklım gidiyor, bir de tüp bebek yaptırdım. Allah’ım sağ salim kucağımıza almayı nasip eder insallah 🤲🏻
busbus1234 MuucizeminAnnesii amin amin canım rabbim sağlıcakla nasip etsin cümlemize❤️ İnsan çok duygusallaşıyormuş😊
busbus1234 aynurrrrrrrrrr 5+0 uygulamaya göre. Doktorum net bişey söylemedi, ilk kan değerime bakarak 4 haftalık demişti sadece
aynurrrrrrrrrr busbus1234 bende 4 haftalık gibi öğrendim benimde ilk değerim 187,4 dü iki gün sonra tekrar istediler 783,6 5 gün sonra da 1400 küsür çıkmıştı pek bilmediğimiz için ilk gebelik olduğu için haliyle çok araştırıyoruz ☺️
Dryassl busbus1234 bthcg değerim 2224 doktor kese alttan baktı gördü kan testleri verdim geldiğinde kan sonuçlarını getir ayrıca kese büyümesine bakarız dedi normal mi
busbus1234 aynurrrrrrrrrr sizinki baya yükselmiş böyle örnekler beni panikletiyor😬 rabbim kucağınıza sağsalim almayı nasip etsin inşallah 😊
aynurrrrrrrrrr busbus1234 hiç paniklemeyin bence çok normal sizinki de inşallah sizde sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz yavrunuza☺️🙏🏽