Benim bütün karnım taş gibi hatta bi kaç gündür hiç yumuşamıyor aynı zamanda bebeğin toplandığını da bariz bi şekilde dışardan görebiliyoruz ama hiç durulmayacak ağrı hissetmiyorum bu be oluyor acaba tecrübeliler anlar mı 33+5 im bende ilk hamileliğim