Bugun hastaneye yatisim yapildi kizlar normalde 33+6 gunluk gebeyim ama oglum 28 haftalık cikiyor ultrasonda o yüzden yatisim yapildi nst ye soktular surekli tansiyon takibi yapilcak dediler ama her ihtimale karsida kagit imzalattilar sezeryana alinabilir diye 28 haftada dogum yapan oldumu aranizda bebisleriniz ne kadar küvezde kaldilar 😪