Rbkny Tugceesss 11+5 iken gittim %90 kız dedi 12+4 olduk bugün tekrardan kız dedi bakalım birde bu ayın 15imde gidicem kızmı denicek tekrardan merak içindeyim🥰
Esraadem Tugceesss 9. Haftada 😄 hatta inanmamıştım ben değişir demiştim ama 21. Haftadayım değişmedi 🙏🏻💙
Mervehtp81 Alyaesmaa nasıl bu kadar erken teşhis koydular net mi peki ben 17. Haftamdayım hala cinsiyet ogrenemedik
Smyrayldrm Tugceesss bende 12 haftalıkta kız ddı ama kesin kız ddı cuma kontrolm var ınslh gene kız der 🙏❤️🌺13+4 haftalıgım 🥰
Minnakkk1 Tugceesss bende hala öğrenemedim 13 olduk bugün ve 1 ay sonra gel dedi ama dayanabılırmıyım bilmiyorum 😃🙄
Nevriye Tugceesss ay bende çok merak ediyorum bu hafta gidecez kontrole 12 haftalık olduk inşallah öğreniriz bakalım [url=https://hizliresim.com/PcfwyV][img]https://i.hizliresim.com/PcfwyV.jpg[/img][/url] tahmin yapabilir misiniz?
Smyrayldrm Mervehtp81 cnm bebegne baglı dıe dusunuyrm cnkı gostermesı onmlı 😍benmkıde gosterdı yanı 12 haftalık Ken
Alyaesmaa Mervehtp81 ultrason cıhazı cok ıyıydı cok net gorunuyodu bacak arasını gosterdı doktorum net konustu baya ve kızım oldu dogruymus
Ogi8 Akbulutsevda neymiş peki bu arada crl ölçüsü yazar mısın ız bazıları dio bunla belli oluyor diye
Smyrayldrm Mervehtp81 yok sirt ustu yatıyo bızımkı cnm gosterdı detaylı baktı doktorumuz da kız ddı 🙏