Ebruyavuz0 kuzum belden uyuşma ise eger sezeryan anında mide bulantısı belki kusma yaşayacaksın basindaki anestezi doktoruna midenin bulandıgini hissettiğin anda midem bulanıyor de serumuna ilaç kalacaklar iyi gelecek o hafif sarsiliyornus gibi olunca bil ki bebeğini içerden çıkarmaya çalışacaklar sakin yukarıdaki ışıklara bakma ayna etkisi yapıyor onlar psikolojin yipraniyor tavsiyelerim ben 1.5 yil oldu sezeryan yapalı sezeryandan cikar çıkmaz corsp giydirsinler cok üşüyorsun çünkü ilk 2 saat ayaklarını hissetmiyorsun yavaş yavaş açılıyor 7.saate yurutecekler ben hiç zorlanamdim oyle organlar aşağı iniyor aciyor demişlerdi hayir oyle bi sey olmadi bende odayı tabloları eşimi inceledim sonrasında oturmadı hep yürüdüm yürümek iyileştirir hep yuru en büyük tavsiyemdir sana gecelik sezeryanda en iyisi en basiti tuvalette kolay kaldır yap bırak cok rahat pijama takimi sıkıntılı ben lphusa peki kullanamadım esim direk hasta bezi almış gelmiş onu da ilk gün taktim sonrası hep pedle geçti ve peki doldurmuyordu bile emzirme yastığı kesinlikle götür sezerysn olduğu için çok egilemiyorsun birde ya yat ya yürü cok oturma hem karin kat izi yapıyor hemde ayakların şişiyor sahsen benim bi ayak shrek ayağına dönmüştü 😅 komposto unutma kuzum götür muhakkak sutun belki ilk zaman gelmez ben emziren anne çayı humana marka birde bestlak marka sut arttırıcı damla kullanmıştım cidden ise yarıyor aklıma gelen bunlar ha birde sey isteyebilirsin doktorundan bebeğin senden 45 dakika erken çıkıyor ameliyathaneden o sırada seni uyutmalarini iste ki dinlen mubtemelen bu gun heyecandan uyuyamicaksin simdiden hayirli olsun kuzum bizlere de dua et kazasiz belasiz kavuşalım yavrularımız 😊😇