Kizlar ben 9+3 tup bebek tedavisi ile hamile kaldim ve bugun kontrolum vardi bugune kdr bi ohss oldum onun disinda bi sorunm olmadi hic kanamam olmadi fakat bugün kontrolde doktor rahim icinde kanama gordu ve dinlenmen lazm die rapor yazdi basina gelen varmi korktm biraz