Kizlar merhaba bende bugun cati muayenemi oldum. Oncelikle haftam 38+3 bebegimin gelisimi iyiydi doktorum dogumu tetiklememek amacli cati muayenesini beklemişti yoksa 10 gun once yapicakti. Burda cok fazla urkutucu seyler okudugum icin acikcasi korkarak gittim hatta biri gobegime kadar kolunu soktu falan yazmisti. E mantiken dusununce gobege kadar sokuyor sayilir cunku rahimin icine bakiyor sonucta ordaki kemikleri kontrol ediyor. Ama öyle kolunu falan soktugu yok yani. En ince ayrintisina kadar yazicam ki lutfen artik cati muayenesinden kimse korkmasin ve korkutulmasin. Oncelikle catala oturdum. Alt camasirlarin hepsi cikiyor bacaklarınıza bir ortu örtuluyor. Sonrasinda doktor eline eldiven takti ve kayganlastirici gibi birsey surdu 2 parmagina. Kendini kasma derin nefes al dedi. Dedigini yapmaha çalıştım ama surekli bu kolunu sokuyor yazisi aklima geldigi için biraz derin nefes almayi becerememis olabilirim. Yaptigi su doktoru 2 parmagini vajinadan iceriye sokuyor. Ileri geri saga sola oynatiyor elini yani tum o yuvarlak kemik yapisini kontrol ediyor. O sirada biraz sancim oldu kasigimdan bacagima dogru doktorum sordu su an sancin geldi mi diye. Evet dedim. Toplasaniz 2 dk ya suruyor ya surmuyor. Sonrasinda da bitiyor. Benim muayene sonucumda doktorumun parmagina kan geldi nisan mi artik baska bisey mi bilmiyorum. Eve geldigimde de ic camasirimda 1 2 damlalik kahverenj lekelenme vardi. O sirada zaten soylemisti doktorum lekelenme olabilir korkma ama devamli gelen kan olursa sakin bekleme gel. Kan gelirse su gelirse sancilarin 10 dk ya duserse bekleme hemen hastanenin yolunu tut dedi. 3 cm acikligim varmis. Hatta bugun yatisini yapabilirim istersen dedi ama ben istemedim. Carsamba gunune kadar bekliycez kendi sancimin gelmesini gelmezse carsamba sabah saat 6 da hastanede olucam suni sanci ile destekleyecekler . Bebegimin boyu kilosu iyi oldugu icin beklemeye gerek yok dedi bende kendisine fazlasiyla guvendigim icin kabul ettim. Carsambaya kadar eksigim gedigim var mi diye kontrol edicem. Insallah carsamba gunu bebegimi normal dogum ile sag salim kucagima alicam. Benim en tedirgin oldugum nokta suydu doktor cati muayenesinde catim uygun olmasina ragmen sezeryan yapmak icin degil der mi acaba dusuncesiydi. Ama doktorum dediki vucut yapin normal dogum icin asiri uygun cok guzel acilmanda baslamis zaten. En kotu suniyle dogururuz. Ama oldu da suniye cevap alamadik o zaman sezeryana aliriz bu en son ihtimal mecbur kalirsak yapacagimiz sey umarim mecbur kalmayiz cunku yazik olur bu catiyla normal dogum yapman gerekir dedi. Ve ben gerçekten mutlu oldum tek istegim buydu herseyi denedikten sonra son care olarak sezeryani gormekti.