Merhaba kizlar. 18 haftalık gebeyim. Bu sıralar arttı . Karnımın sağ kısmında minik bir baloncuk mu patlıyor desem içeriden bir okşama mi desem yada damar atışı gibi mi desem böyle bir his var. Bebek midir ? Bebeğinizi ilk nasıl bir his ile hissettiniz?