Gamze-34 Umaarım bebeğime bısey olmaz anestezi de lindacoin kullandı sonra bısey daha yaptı ama bılemedım
Gamze-34 Yasinimm 15 hafta yazıor uygulamada 3 ayı geçtım 2. Trımesterdeyım sadece dışı uyuşturup aldı
Gamze-34 Yasinimm 4 kadın doğumcuya sordum çektır dedı ıltıhap bebege daha fazla zarar verır dedıler hatta bırısı dıelım trafık kazasu gecırdın ozamanda mı sna müdahale etmıcez dedı