Hayırlı akşamlar herkese arkadaşlar. Bugün kontrolüm vardı. SAT’ a göre 35+0 ultrasona göre 35+2 olduk. Bebeğim kanala girmiş ve nstde düzenli sancılarım çıktı olur da doğum olursa küvöze girmesin diye her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yaptırdı doktorum. Nasıl bir süreç beni bekliyor bilemiyorum kafam karmakarışık. Nstde sancısı olup da hissetmeyen ve yakın zamanda doğuran oldu mu merak ediyorum 🥺