mavi2021 Hanımlar 22 haftalığa girdik 6 aya yenı girdık ama sırtım çok agrıyor geceleri yatamıyorum çok erken degıl mı sırt agrısı ıcın ne yapmam gerekıyor
Gamzeee89 mavi2021 kuzum bende 23 haftalığım şu 2 haftadır felaket ağrıo özellikle akşamları başlıyor ya 😓
mminikmmucizemm mavi2021 ben 20 haftalığım aynı sorun bende de var sağıma soluma yatarsam hele daha çok ağrıyor 😢
Sibelezgi mavi2021 3 gun oldu ilacim bitti agridan duramiyorum persembe gidince yazdiracagim ins faydasini gorursunuz
Kubrabulut mavi2021 benimde aşırı derecede vardı sırt ağrılarım. Doktorum osteocare önerdi. Kalsiyum eksikliğiyle artabiliyormuş sırt ağrıları. Onu kullanmaya başladığımdan beri çok şükür çok azaldı benim ağrılarım. Doktorunuza bi sorabilirsiniz siz de.