Julide05 Kizlar selam 18 haftalık hamileyim , dün ve bugün karın bolgemin içi yara gibi acıyıp geçiyor sanki böyle yırtılır gibi oluyor. Karnım büyüdüğü için kaslar mi yırtıliyor . Yoksa başka bir şey mi
Tugceery Julide05 karın çevresi ve rahim genişledigi için oluyor canım ilk gebeligimde bende de olmuş tu resmen içi oyuluyor gibiydi
NefesDeniz Julide05 Evet karnımızın içi yırtılıyor ara ara ondan dolayı bu acılar benimde aynısı oluyor. 31 haftaya geldim devamda ediyor zaman zaman genelde ilk gebelikte oluyormuş.