EMerve67 22 haftaya gireceğiz. Doktor düşük tansiyonun zararı yok sadece seni zorlar dedi. Yüksek tansiyon sıkıntıymış. Bebek fazla tüketiyor depolarını dedi. Normalde gebelerden tuzu kesmesini istiyoruz ama sen tuzu kesme tüketmeye devam et dedi. Sabah kalkınca bol su iç kahvaltı da mutlaka 1 tane havuç ye, çay ve kahve tüketme. Bunlara dikkat edersem daha iyi oluyorum. Sana da tavsiye ederim. Havuç özellikle çok iyi geliyor