nesedoluminigimm Kızlar bu gece 12 den sonra 13 haftalık oluyoruz yarın kontrolümüz var ikili test ve ayrıntılı usg var sizce cinsiyet belli olur mu ki birde ikili test nasıl oluyor 🙈
Melikeelanur nesedoluminigimm 13+6 olduk bizde canım 14 e geldik şükür ikili yi geçen hafta yaptırmıştım kan verdim ultrason da ense kalınlığı na ve burun kemigine bakiyo o kadar yani bu hafta sonuç için gidicem hemde cinsiyet için geçen küçük demişti yanılma payı olur diye söylemek istemedi bu hafta bakalım hayırlısı olsun
mucizem09_ nesedoluminigimm 12+4 canim bende 11+1 yaptirdim taramayi kcuk diye birsey demedi iki taramada benimyarik saat surdu herseyine baktilarr sonra 1 tup kan aldilar cuma gunu sonuclari gostercem riskli cikti bakalim neolacak icim rahat cok sukur
nesedoluminigimm Melikeelanur ya ne güzel cinsiyetini bende merak ettım haber verirsin ❤️ Sagol bilgi verdiğin icin canım
Melikeelanur nesedoluminigimm inşallah canım veririm tabi rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin bı kızım var bu sefer bakalım bida kızım olsun isterim tabi ama erkek senesi gibi belli de olmaz