damlali benim gebelik öncesi kronik kabızlığım vardi hatta hemeroid ameliyatı bile oldum .cok şükür 6 ayimi dolduracam gebelikte tam tersi oldu hic sorun yaşamadım olursa surup var demisfi doktor. Beslenmeniz nasil bilmiyorum ama bende gunde 2 kez salata her öğünde sebze yogurt kefir var seker diyeti uyguluyrm. Yürüyüşte yapiyrm bu ara çatı agrisi mi bilmiyorum ayakta durunca ve yürüyünce agrim oluyr ic bacaklarda. Biraz hareketi azalt dedi diyetisyenimde.insallah kabızlık olmaz bundan dolayi. Becunisi eskiden cok kullandım bağırsak tembelliği yapiyor nbl profiyotik kullandim uzun süre onunda cok faydası olmustu. Doktorunuz izin verirse profiyotik alin