Masallinaveseda Canım tamamen şans iyi ebelerde var kötü ebelerde var iyi doktorlarda var kötü doktorlarda var dua ediyorum Rabbim iyilerle karşılaştır diye. Arkadaşım orda doğum yaptı ebesi öz annesi gibi davranmış üstünü soymuş yıkamış kurulamış giydirmiş çok güzel davranmış güler yüzle doğumdan sonrada birebir ilgilenmiş hem bebekle hemde arkaşimla çok güzel anlattı yani diyeceğim o ki şans canım