Nurrbulut Esencan hastanesinde doktor önerisi olan var mı ya da Esenyurt civarında herhangi başka bir doktor ? 🥰
mucizem15 Nurrbulut ben esencanda Ahmet mahmutoğluna gitmiştim memnun kaldım bilgili bi doktor, ama yılbaşından sonra zam geldi doğum ücretlerine o yuzden devam edemedim. Şimdi reyapa gidiyorum doğum kampanyası var dıye gittik doktordan çok memnun kaldık ona devam ediyoruz
Zeps93 Dr Ayhan Yükselen’e gidiyorum 2-3 kez oldu, memnunum, asistanı da ilgili wasaptan hemen cevaplıyorlar, diğer dr bayan olanlar daha yoğun çok bekleniyor.
Nurrbulut mucizem15 bende ahmet mahmutoğluna gittim ama kararsız kaldım reyapta hangisine gidiyorsunuz ? Orada muayene ücreti ne kadar acaba
mucizem15 Nurrbulut ben reyapta mesut karakuşa gidiyorum, erken doğum riskim var orda yenidoğan yoğun bakımı olduğu için oraya karar verdik. Muanesi 140 tl