ZehraBasak Haftamdayım.. Dün dikkatlice yüzümü incelediğimde lekelerin çoğaldığını ve belirdiğini gördüm.. Doğal çözüm önerisi olan varmı???
Demir06 ZehraBasak doğumdan sonra geçiyormuş ama güneş koruyucu kullanmak gerekirmiş bende de çıktı malesef çillendim gibi
Bilge44 ZehraBasak Hamilelik maskesi 3. Ayda filan başlamıştı bende çenemde 😭😭doğum sonrası geçiyormuş öyle diyorlar. Güneş kremi kullanıyorum başka bi şey sürmedim yüzüme. Gebelik bitmeden düzeleceğini sanmıyorum 🤷🏻♀️
Lulemom Bi kaç yerde okumuştum. Gebelik lekesi oluşabilir yazıyodu. doğumdan sonra kendiliğinden geri geçer diyordu. Belki öyle bişidir 🤔
Kaderimm ZehraBasak doğumdan sonra ilkter lohusa teri denir beyaz bı bezle yada havluyla silindiginde geçiyor cnm normal hamilelikte böyle lekeler güneşe çıkmadan güneş kremi tek tavsiye
Melek- ZehraBasak hanımlar bu lekeler genelde ışık sebebiyle oluşuyor. Güneşli havalarda mutlaka güneş kremi sürün. Telefonun ışığı florasan bile lekelenme yApıyor. Ekranlara sürekli maruz kalıyorsanız evde de güneş kremi sürmenizi öneririm