Ysmnbzkrt doğum belirtisi olabilir canım, ama sancıların ara ara gelene kadar ya da düzenli bi şekilde hissedene kadar bekle bence. Bende ilk gebeliğimde böyle olunca gitmiştim doğum başlangıcıydı ama eve yolladır açılma su vs yok diye ertesi gün doğurdum 🙈 hayırlısıyla kucağına al inşallah.