NerminBal hıc br yerım ağırmadı ınan bana ınsanlar hep abartıyor yaa sen rahat ol öyle ben çıktım catıya tıtrıyordum böyle korkudan sonra eşim dedi sakın ol yaa br şey yok sonra br güç topladım doktor geldı hıc br şey anlamadım yanı dusunmedım bıle acı da hıssetmedım sonrasında da sadece gece braz kan geldı ama o da normalmiş doktorum dedi