Kızlar Görev yaptıgımız yerde özel hastane bi tane ve gercekten çok kötü ilgisizler Elazığa gidiyorum sırf bebişimi dogru düzgün görmek için mecburen bu ay Bingölde ki özele gittik özellikle sormama ragmen boyu kilosu iyi diyip böyle bir çıktı verdi 27. Haftamda boyu kilosu nerde yazıyo 16 cm yazıyo fakat o sadece görünen kısmı sanırsam cünkü 30-35 arası olması lazımdı die biliyorum
