Eyo11 7+0🙏 Bugün kalp atışını duydum aşkımınnnnnn🌼 Folik asite devam et dedi doktorum, 1 ay sonra gel dedi. Çok mutlu oldum sizle paylaşmak istedim☺🤰👼
Ekizkuyu Eyo11 sağlıcakla kucağına al canım inşallah ben de iki ay önce kimyasal gebelik yaşadım yaklaşık bir saat önce de yeniden hamile olduğumu öğrendim yarım kan vermem benim için dua et🙏🏻
Eyo11 Ekizkuyu Allahım sana katından hayırlı sağlıklı sıhhatli bir bebek ihsan eylesin canım benim, inşallah bebişini normal olarak öğrenmeyi hissetmeyi nasip eder Rabbim🙏🌼