Güzel anneler, 11. Haftada tahmin de olsa cinsiyet öğrenen var mı?
Minnakbiri26 Benım doktorum 11+2de kızın olcak demisti tahmınde degıl dırekt gormustu 😊
Minnakbiri26 12 de öğrendim
11+3 te tahmin almıştık ama doktorumuz yanıldı 13. Haftada öğrendik doğrusunu😁
11+5 te söyledi 13 te kesinleşti☺️
Hadi bakalım insallah görürüz 🥰
Benim 9.haftada erkek büyük ihtimalle dedi erkek olduğu belli oldu