gozde_oncesaglik Benim biraz zayıf bebeğim çok.morelimiz bozuk doktorumuz ileriden geliyor takip.edelim dedi kilosunu 29+6 da 1100 kg civarındaydı. İns bundan sonra hemen haftamizla.uyumu sağlar sağlıkla.kikomuuzu aliris
zumraylayolculuk_1 26+4 866 gr 35cm doktor normal dedi ama kilosu içime sinmedi sanki daha iyi beslenmek lazım
Yusuf_yildz 2cocuk1kediannesi benim 33+2 yken 43 cm 2 kilo 103 Gr şuan 34+5 iz bilmiyorum uzun boylu baya haftasına göre oğlunuz
2cocuk1kediannesi Yusuf_yildz büyük oğlumda o şekildeydi, eşim uzun boylu bu oğlumda babaya çekecek muhtemelen. Önden gidiyor ama şekerim yok o yüzden sıkıntı yok sağlıkla gelsin tüm bebekler inşallah.