Sema05 30 haftalık gebelik de iki üç gndr hafif haff adet ağrıları gbi hissediyorum bu ara kasiklarm ve rahmim hassaslasti gbi. Sırt ve bel ağrılarım da tuz biber oldu sizler ne durum dasiniz?
Baloglusumm Sema05 inanır mısın bende 29 haftaligim iki gündür adet sancılarım oluyor dayanamıyorum bazen ağrısına bazen hafif oluyor belden vuruyor hemde siziyi çok korkuyorum ya
Nslhnkr Sema05 yalancı doğum sancılarımış bunlar. Bende de aynı seyler var . Gelip geçiciyse yapacagımız bişi yok. Ama devamlı uzun süreli oluyorsa doktorunuza söyleyin
NefesDeniz Sema05 31.haftadayım ikiz gebelik kasılmalar başladı yavaş yavaş karnım sertleşiyor korktum baya ama doktorum beni rahatlattı sağolsun..ama gerçekten zor süreçler baya hele yataktan tek başına kalkmak offf🥴
Esraismail99 30+1 olduk ama resmen ağrılardan yürüyemiyorum belimden eğilip kalkamıyorum ve rahmime sancı giriyor
Moli Ben de aynıyım yatarken dönemiyorum agrıdan 30+3üm bir de ara ara bas agrılarım oluyor günlerce süren 😔
Mucizem_pasam Moli aynısı bende de oluyor 30+5 im baş ağrısı bay var 30+0 başladı halen devam ediyor inşallah geçici bi durumdur 🙄
Cennetulmeva Sağ bacak ağrısı var bendede üzerine basınca feci acıyor topallıyorum resmen😂 kasık ağrıları bendede var ufaktan hazırlık sanırım doğuma💕
Sema05 Rabb’im yardımcımız olsun ya inşallah çok az kaldı atlatırz bı şekilde saten benim sezaryan 37 38 olsa tamam