Hanımlar hamileliğinde holter cihazı takılan oldu mı aranızda merak ediyorum . Nabzım yüksek çarpıntı var diye kardiyologa göründüm tedbir amaçlı o da 24saat üzerimde taşımam için cihazı taktırdı kalp atışlarını takip edebilmek için . Nabzı yüksek olanlar neler yapıyor normal doğuma engel mi acaba bu arada nabzım yüksek hali 110 falan