deletedmom80 belki daha doktora gitmesine çok var ve çok kafasına takıldı sormak istedi bunda ne var ? Açık seçik bir şeyde yazmamış ne kadar saçma bi insansınız ya yorum yazmak İçin yazıyorsunuz resmen. Böyle bir şey sorulduğunda bile aklınızda hayalinizde başka şeyler görüyorsanız o sizin ayıbınız yazanın değil. Onca insan normal görüyorken bu soruyu siz çok ayıp bir şey gibi görüyorsanız o sizin aklınızdan geçirdiklerinizden kaynaklıdır.