Kızlar merhaba, 35. Haftadayım ve doktorum ciğer geliştirici iğne yazdı 12 saat arayla 4 ampul vurulacağım sanırım erken doğumdan şüpheleniyor. Yan etkileri var mıdır tecrübeli anneler yazabilir mi. Bir de bebeğin kilosu 1980 ve boyu 44 cm haftasına göre küçük bizim gibi bu durumu yaşayan anneler var mı? Şimdiden teşekkürler 🧡