Denizbebekk Merhabalar ben son regli tarihime göre bu gün 5+1 günlük hamileyim ve bu gün doktora gittiğimde keseyi görebildik. Bebeği ne kadar süre Sonra görebilirim ? Kalp atışını ne kadar süre Sonra duyabilirim acaba ? Biraz meraklı ve heyecanlıyım 🙈
balarisi06 Denizbebekk 5+6 iken keseyi gördük 10 gün sonraya randevu verdiler 7+3 olacağım inşallah haftaya pazartesi 🥰 gümbür gümbür duyarız