26 yı bıtrcem ben ara sıra bendede oluyo uzanır vazıyette gayet sakınken de oluyo yanı harekt halınde olmak sart degıl gecelerı daha fazla oldugunu farkttm doktra sormadm henuz ama nrmal bence kalp oldugundna fazla kan pomplaıyo butun vucut dengesı degısıyo bı sure sonra kendılgındrn gecıyo korkulcak bısey oldugunu dusunmedım ılk hamılelıgımdr yasayp ysamadıgımı hatrlamıyorm cunku ama doktra sorcam yınede bende