Papatyams_2021 benim oğlumun adı da Mert Kemal olacak inşallah. Yanlış anlamayın ama neden başkasına fikir soruyorsunuz ki? Siz ve eşiniz karar verdikten sonra eltinize, kaynınıza ne? Sizin beğendiğiniz isme açık açık beğenmedim, ailemize yakışmaz (Mert’ten daha anlamlı kaç isim var acaba) diyebilen insanlara ben pat pat cevap verirdim. Biz beğendik başkasını ilgilendirmez, beğenmeyen kendi çocuğuna koymasın derdim. Adıyla yaşasınlar, sağlıkla gelsinler inşallah