Benimde yüksek çıktı doktorum beni dahiliyeye yönlendirdi dahiliyede endokrin bölümüne gönderdi gittim işte en son baktım normale dönmüş değerlerim hamileliğe bağlıda gelişebiliyor kendiliğindende geçebiliyor ama siz yinede ihmal etmeyin görünüm doktora