Merhaba sevgili anneler detaylı ultrasonda doktor tek tarafta çentik var şuan kilosu önde ama vakit ilerledikçe düşecek dedi şeker yüklemesine bile gerek görmedi zaten kilosu düşük doğacak diye ve gebelik zehirlenmesi olabilir dedi böyle olup sağlıkla kucağına alan var mı bebeğini yeterli beslenmesi için neler yapmalıyım bundan sonraki süreçte