Aslhn8992 Yaseminnisa ben tam 14+0 da öğrendim canım kızımı 😍 3. Kere kesin değil mi diye sordum kesin dedi doktorum zaten emin olmadan söylemeyeceğini de biliyordum 💖
sacmalamakizim Yaseminnisa Cuma öğrendim 14+5′de ultrasonda 15 haftalik görünüyordu ama doktor kesin kız dedi. 👼
2bebis1anne Bende 13.5 de doktor yüzde 70 erkek dedi ınşaallah doğrudur saglikla sihhatle aliriz kucağımiza