İyi günler güzel insanlar ben 12+2 haftalık hamileyim ve rahim şekil bozukluğumdan dolayı bebeğin olmadığı kısımda kanamalar pıhtılar meydana geliyor bu da bende sürekli kanama yapıyor hamileliğimin bu zamanına kadar sürekli kanamam oldu ayrı pıhtılaşma sorunum da var böyle bir sıkıntı duyan bilen varsa yazarsa çok sevinirim içimi rahatlatacak bir şey duymak istiyorum doktorum 9 ay da devam edebilir dedi